Eszméletlen Star Trek Blu-ray kiadványok

Úgy gondolom, a Star Trek meghatározó szerepet játszott sokak életében. Emlékszem, általános iskolából hazaérve délutánonként gyakran bámultam a német SAT1-en játszódó sorozatot, még annak ellenére is, hogy egy büdös szót nem értettem belőle. Akkoriban persze nem volt akkora választék mint most, így délutánonként lehetett választani Bíró Ica alakformáló tornája vagy a német adók közül...még jó, hogy utóbbira esett a választásom.


Annak ellenére, hogy nem lettem vérbeli Star Trek fan, szeretem a sorozatot és a filmet is, éppen ezért kikerekedett szemmel bámultam a speciális Star Trek Blu-ray (és sokszor kombó) megjelenéseket. No persze ezek az extrémnek is nevezhető kiadások itthon nem érhetők el, de a rajongóknak érdemes a külföldi forrásokat megmozgatni a beszerzés érdekében (vagy feltúrni az Amazont). Lássuk miről is van szó tulajdonképpek:


 

Steelbook kiadás a Play.com-on


A Best Buy speciális kiadása: a 3 Blu-ray lemez mellé négy Starfleet Division Badge replika is jár.



A Target speciális lemeztartóval csábítja a rajongókat.



Az egyik legszebb és legjobb kiadás az Amazonon érhető el.



 

Szinén az Amazonon érhető el a speciális box set, mely szintén a digitálisan felújított változatokat tartalmazza.

A bejegyzés trackback címe:

https://bluray.blog.hu/api/trackback/id/tr671505763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrCain 2009.11.08. 21:23:54

Az agyam eldobom, ugyan nem vagyok én se akkora Star Trek fan, de arra kitűzősre tuti beruháztam volna, ha lehetne itthon kapni. Így be kellett érnem a sima BD kiadvánnyal.

Sly-1 2009.11.09. 12:35:08

Hat igen durvan neznek ki!!! :) El tudnak viselni, mas filmeknel is hasonlokat!! :) Bar ha jol emlekszem ti linkeltetek be a HP-s valtozatot! :)

Zincsilla 2009.11.16. 19:06:28

Jajj lassan az elcsöppenés határán leszek :) Azért egy vicc, hogy MM-ben ki van plakátolva, hogy mejgelent DVD-n és BD-n, erre BD egy darab sem :S Valószínűleg nem azért, mert elkapkodták...

süti beállítások módosítása