Első körben öt speciális, direkt háromdimenziós megjelenítőkre tervezett játékkal indítja exkluzív szolgáltatását az LG.
Mostanra már egyre világosabban látszik, hogy miért is volt elkapkodott dolog a 3D televíziók és projektorok 2010-es bevezetése. A kényelmetlen, nehéz, és aktív shutteres szemüvegek, a kijelzőre varázsolható tartlamak hiánya, és a túlságosan magas ár együtt már túl sok volt. E tényezők együttesen azt eredményezték, hogy a gyártók várakozásaival ellentétben a vásárlók nem tolongtak az ilyen típusú termékekért.
Ezen pedig az intenzív marketingkampány sem segített. Így néhány piaci résztvevő úgy döntött, hogy ahelyett, hogy ölbe tett kézzel szomorkodna, inkább megpróbál reagálni a fogyasztói reakciókra. Így születtek meg a kényelmesebb, olcsóbb szemüvegekkel operáló passzív-polarizációs 3D tévék. Ezután került be egy-két cég kínálatába a saját háromdimenziós tartalomszolgáltatás (3D World, 3D Explore), és most pedig érkeznek a direkt 3D-s játékok.
Legalábbis az LG kínálatában mindenképp. Hiszen a vállalat a cégek közül elsőként bejelentette, hogy ilyen jellegű szolgáltatást tesz elérhetővé Smart TV rendszerrel megtámogatott szórakoztatóelektronikai berendezésein. Az első körben öt, az okostelefonokról már megismert játék adoptációja kerül be a kínálatba. Egészen pontosan az Air Penguin, a Frisbee Forever, a Downhill Bowlling2, a Burn City és a Diversion. Ezeket természetesen a mozgásérzékeny Magic Remote távvezérlővel kell majd irányítani. Az egyelőre nem világos, hogy a tévék mellett a Blu-ray lejátszókba és házimozi rendszerekbe is bekerül majd e funkció, és hogy Magyarországon mikortól lesz elérhető.