Firmware frissítés az LG XF2-höz!

Mint azt az LG XF2 tesztemben is olvashattátok, a lejátszó nem képes egyes MKV fájlok lejátszásával megbirkózni, ami többek között azért is volt bosszantó, mert a preview tökéletesen megy, de a film teljes képernyőn már nem indul el. A problémát én is jeleztem az LG felé és örömmel jelentem, hogy a 3.24-es Firmware megoldja a problémát!

 

Az új firmware elkészültére az XF2 tulajdonosok hívták fel a figyelmem a teszt alatti hozzászólásokban, ez úton is jár nekik a köszönet. A frissítéshez szükséges image fájl a görög LG szerverről tölthető le: http://www.lg.com/gr/products/documents/install.img


A telepítés nem kíván szakértelmet: a letöltött fájlt az XF2 gyökérkönyvtárába kell másolni, majd elindítani és a menüben a "System upgradet" választani. Használjátok egészséggel:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bluray.blog.hu/api/trackback/id/tr22101455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Airstep 2010.06.29. 16:29:30

Lapaj: hogyan oldódott meg?...nálam sem történt semmi....

Airstep 2010.06.29. 17:04:17

Nos, a következő történt: azóta "cannot boot from HDD"....
javaslat pls...

zuzu33 2010.07.03. 12:37:27

Szia!
Először én is így jártam, nem az egész fájl ment fel és azzal frissítettem:
Figyelj rá, hogy mind a 125 mb felpattanjon!

süti beállítások módosítása